torsdag 21 augusti 2014

Kurator och forskningsstudie om PCO

Jag var hos kuratorn igår. Det har snart gått ett år sedan jag började gå hos henne. Jag undrar hur länge till jag ska göra det. Jag kände igår att behovet fortfarande finns.

En vän smsade igår om att jag borde gå med i en studie om PCO på Karolinska. Jag mailade dem igår kväll. Jag fick svar i morse och jag föll på en av kriterierna. Man ska menstrationsstörning men jag har mens varje månad.

Man skulle under 12 månader gå ner i vikt och ta många prover under denna period.

I alla fall har jag fullt upp inför jobbstarten på måndag.

Jag var otydlig i förra inlägget om vikten. Jag har som mål att 1 januari 2015 ha gått ner några kilo i vikt. Det ska visa att jag är på väg åt rätt håll.

Min viktdelmål är 70 kg men det kan ju ta 1 år innan jag når dit.

Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar