tisdag 31 januari 2012

Kunde inte hålla mig

Så när jag kom hem från jobbet så testade jag mig med ett av testlagrets tester. Det var negativt. Jag testade för mina flytningar har ökat och att det kan vara lite skönt att få börja räkna ner till ägglossningen i mars.

Ända sedan jag började få ont i magen så har min mage bubblat lite då och då. Mest bubblar den när jag ligger i soffan. Den brukar inte bubbla när jag ligger i sängen. Det kanske är lutningen för jag har två tjocka kuddar bakom ryggen när jag ligger i soffan. När jag sover har jag en kudde som inte är tjock.

Imorgon är det februari. Lite skönt att januari är över. Det har inte direkt varit en bra månad för mig. Först kunde jag inte åka pga att jag jobbade. Sedan blev jag sjuk. När jag började bli bättre så började magontet. Jag tror att det blir 2 veckors magont nu på torsdag.

Jag skulle behöva något som uppmuntrar mig, något som gör februari till en bra månad. Exempelvis ett graviditetsbesked från någon som har kämpat länge, det skulle jag nog helst vilja ha.
På toppen av den listan har jag Anna.
Hennes liv, blogg och hennes kämpande har gripit tag i mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar