tisdag 17 januari 2012

Livet lunkar på

Läkaren på Mamamia jobbar inte på måndagar så förhoppningsvis hör han av sig idag eller imorgon.

På jobbet går det som vanligt. Varken upp eller ner. Fick mail idag om insamling till en kollega som blev pappa i slutet av december. Vet inte riktigt vad jag ska känna om det. Han är en bra kollega så det är kul för honom.

Jag var så inställd på att åka nu i februari. Nu är allt bara ovisst. Åker jag inte nu så tror jag inte att jag kommer att kunna åka förrän i höst om jag inte ringer mig sjuk. Jag vet att många av er tycker att jag ska ringa mig sjuk men jag vill inte det. Men kanske så blir jag till slut så galen över att inte ha åkt att jag får väl ringa mig sjuk. Men varje månad tas ett nytt beslut.

Jag vill passa på och uppmana de som inte hunnit göra det än att skänka pengar till Lobas embryodonationsinsamling. Sista dag är den 1 mars och det är snart. Här är länken till hennes blogg. http://omloba.wordpress.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar