söndag 22 januari 2012

Sökt info

Jag googlade nyss på ont i magen plus bubblor i magen. Olika sorts magsjukdomar dyker upp.

Så jag har ont i övre delen av magen och strax under det har jag bubblor i magen. Det är bara då och då som det bubblar. När det bubblar så kan det bubbla ett par minuter i taget eller några bubblor och sen inget på flera minuter. Jag mår inte dåligt utan känner att jag är på bättringsvägen. Jag snyter mig ett par gånger om dagen nu, jag klarar mig utan nässpray och mitt allmäntillstånd är bättre. Men att ha ont i magen är inte roligt.

På ett ställe så stod det att det är vanligt att få en magsjukdom direkt efter en sjukdomsperiod. Det är det sista som jag behöver i mitt liv just nu. En magsjukdom.

Jag väntar några dagar och hoppas att det försvinner.

Jag är glad över att det har snöat en hel del idag. Lite vinter vill jag ha innan våren kommer.

2 kommentarer:

  1. Min mage blir konstig så fort jag har minsta lilla bacill. Köp proviva eller verum-fil och boosta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset. Jag får köpa det imorgon.

      Radera