fredag 5 juli 2013

Jag börjar längta

Idag började jag tänka på datum eftersom jag har lite känningar på höger sida. Känningar om att det växer nog en äggblåsa på höger sida. Får jag mens måndagen den 22 så är det den 5 augusti två veckor senare. Jag kan åka till Danmark lördag den 3 augusti för ultraljud. Det blir då dag 13.

Min semester är den 29 juli till den 2 augusti. På min semester så är 29-31 juli uppbokade med aktiviteter. Så 1-2 augusti går att ändra på. Men allt beror på när jag får mens och när ultraljuden måste göras.    

Jag har inte kollat upp det här med medicinerna om förvaring i kylskåp eller inte. Jag minns bara att sjuksköterskan sa att oblandat måste de vara i kylskåp men blandat i rumstemperatur.

På söndag är det två veckor sedan jag fick mens.

Så när jag börjar tänka datum tar jag som ett tecken på att jag börjar längta. Skulle jag tycka det vore jobbigt skulle jag inte tänka datum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar