tisdag 16 juli 2013

Vill men ändå inte

Jag följde tråden IVF juni 2013 på familjeliv men skrev aldrig något i den. Jag ville känna mig som en del av gemenskapen. Nu finns det ingen IVF juli 2013 eftersom alla svenska kliniker är stängda. Men det finns engelskspråkiga trådar enligt google. Jag har inte kikat i dem än.

Det jag vill är att skriva i någon tråd men jag orkar inte engagera mig i en tråd

Jag klippte mig hos frisören sommaren 2011. Sedan dess är det frisörstopp pga kostnaden. Jag köpte en uttunningssax förra året. Min syrra tunnade ut det en gång förra året. Min mamma gjorde det idag.

Det hade varit bra om jag kunde gå till en frisör. Klippningen hade blivit bättre. Ni har tur som inte kan se mig. Jag lovade mig själv 2011 att inte gå till frisören förrän jag blir gravid. Men dröjer det längre till så får jag nog tänka på om jag ska bryta det löftet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar