söndag 14 juli 2013

Sol och 10 arbetsdagar kvar

Jag tog en promenad på Djurgården på fredagskvällen med syrran. Igår åt jag frukost på McDonalds, sedan IKEA och sedan ligga på solstolen på föräldrarnas balkong.

Idag mulet. Den tänkta städningen blev utbytt mot att ge medicin till en Femmis-medlem och lunch med henne. Att åka in till stan och luncha med Femmisen var inte planerat. Det blev bestämt i morse eftersom hon behövde medicinen idag.

Ett litet motto har jag skapat för mig. Kan inte jag bli gravid så kan jag i alla fall hjälpa andra att bli gravida.

Men jag gör inte allt möjligt men det lilla jag gör är alltid något.

1 kommentar:

  1. Hej! Vad kul att det är dags för IVF nr 2 för dig! Känns som det gick fort för dig att komma igång med ny IVF efter förra IVF:en och det är ju väldigt positivt - det är så mycket väntan som det är när man håller på med IVF. Själv tycker jag tiden segar sig fram tills jag får börja min IVF nr 2... men jag har nog onormalt lång tid emellan mina IVF:er. Jag önskar dig all lycka till!

    SvaraRadera