torsdag 11 juli 2013

Sprutan tagen

Det tog 30-45 min att blanda ihop allt. Jag trodde inte att det skulle ta så lång tid. Men jag ville nog göra rätt.

Det är alltid massor av saker att oroa sig för.

Nu börjar jag undra om det kommer att bildas en slemhinna. Vad betyder det att det började droppa dag 17? Idag har det inte droppat något.

Jag har lagt den färdigblandade menopuren i kylen. Det står max 25 grader men med solen som skiner in så kan det bli det mycket varmare än så i lägenheten. Jag har inte hittat info om att man inte får lägga den färdigblandade i kylen.

Nästa veckas projekt är att få till ett ultraljud. Jag har några alternativ men jag vet inte vilka dagar de jobbar nästa vecka. Ska börja kolla upp det på måndag.

En sak som jag har lärt mig är att gynekologer jobbar inte fem dagar i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar