tisdag 9 juli 2013

Jag tror att jag har fått mens

Idag på förmiddagen så började jag få ont i låren. Eftersom det är allt för tidigt att få mens så ignorerade jag det. Det var tomt på trosan när jag kissade i morse. Innan lunch behövde jag gå på toaletten igen. Då var det typ orangefärgat i trosan men inte mycket. Jag kissade och torkade mig och då kom det lite ljusrött/orangefärgad gegga. Mer som flytning än mens.

Jag kan inte riktigt tänka klart nu. Jag har ätit lunch och satt på mig en binda.

Jag fick titta i bloggen om när jag fick mens sist för allt snurrar i huvudet. Det var den 23 juni jag fick mens.

Jag är på dag 17 nu. Om det är mens som jag har fått så förstör det hela min planering.

Jag har aldrig i hela mitt liv fått mens så tidigt. Kan IVF verkligen göra så med kroppen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar