måndag 23 december 2013

Behöver en kick

Mindre än en halvtimme kvar till julafton. Jag vet att jag borde gå och lägga mig.

Jag har surfat runt på datorn i en timme medan jag har kollar lite på tv. Jag har letat efter något att läsa som gör mig glad. Något att få en kick av. Men det kommer inget. Inget som jag läser som gör mig gladare.

Försöker att läsa om gravidbesked för de som har haft svårt att få barn. Läst om de som har fått barn de senaste dagarna men det gör mig heller inte glad.

Imorgon hoppas jag att min familj blir glada över de julklappar de har fått. Jag har gett mer än jag får. Min familj behöver mer materiella saker än vad jag behöver.

Jag behöver tjänster än fysiska paket såsom flytthjälp och städning. Och det vet jag att jag får i februari. Jag vill att tomrummet i hjärtat fylls men det är inget de kan ge mig.

Men vet någon något som kan göra mig lite gladare så tipsa gärna. Det kan vara en hemsida på nätet eller vad som helst.

God Jul allihopa.

1 kommentar: