tisdag 31 december 2013

Gott Nytt År

Jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år.

Några av mina bloggvänner ska få barn nästa år så jag hoppas att det går vägen för alla.

Jag funderade på om jag skulle göra en sammanfattning av året. Det blir en liten.

Det känns inte som att det var i mars i år som jag och min syster åkte på vår första semester bara vi två. Det var till New York. Det känns som att det var längre tillbaka än 9 månader.

Jag blev inte gravid i år. Jag fick inse att vid 31 snart 32 så blir jag inte genetisk mamma.

Men snabbt gick jag över till äggdonation. Så senast den 31 januari 2014 borde jag ha haft en insättning.

Min mamma såg att en lägenhet var ledig i slutet av november. Jag chansade och sökte. Tänkte att den får jag aldrig. Jag hade inte aktivt tittat på vilka lediga lägenheter min hyresvärd har haft på mer än ett halvår. De som sökte och var före mig i kölistan tackade nej. Helt plötsligt var lägenheten min. Så året slutade lite annorlunda än tänkt.

Jag hade velat vara gravid nu men blev med lägenhet istället.

Jag hoppas att 2014 blir mitt år nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar