onsdag 25 december 2013

Ett tips på ett labb

Jag fick tipset av Cecilia (bloggen Bebiskarusellen) om att det finns ett labb som man kan beställa prover och betala privat för. Man slipper jaga läkare för proverna.

Idag läste jag bloggen Wilda Mathilda om att hon hade mailat labbet och bett denne sätta ihop ett äggdonationspaket. Jag tyckte att det borde sättas ihop ett IVF-paket och mailade labbet idag. Jag bad han som äger företaget att läsa Storkklinikens infobroschyr och då sätta ihop ett IVF-paket. Han gjorde det på direkten och nu är det uppe. Här är hemsidan. http://www.werlabs.se/ivf-kvinna

Tycker ni att något prov fattas så kan ni kontakta företaget på deras hemsida.

Jag tror att detta kan vara till hjälp för många barnlösa om de inte lyckas hitta en svensk läkare som skriver remisser vid ett landstingsfinansierat läkarbesök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar