måndag 2 december 2013

Nu har jag startat behandlingen

Jag har haft en del att göra att jag inte hann skriva här att mensen kom vid ca kl. 13 igår. Jag började med Regulontabletterna igår.

Det känns konstigt.

Jag mailade kliniken som nog inte riktigt förstod mitt mail. Koordinatorn bara mailade tillbaka det behandlingsschema som jag fick för några veckor sedan. Jag mailade tillbaka och undrade om inte alla datum skulle justeras två dagar eftersom jag fick mens två dagar tidigare än planerat. Hon mailade tillbaka och sa ja.

Jag var på apoteket idag och hämtade ut mediciner.

Här är datumen:

Menstruation 1 december
Regulon pill 1 dec to 21 dec
 
Procren 21 dec
 
Menstruation 25 dec
 
Progynon 31 dec
 
Ultrasound round 11 jan
 
Donor punction and fertilization 15 jan
 
Embryo transfer 20 jan

1 kommentar: