lördag 5 maj 2012

Hemma igen

Idag flyttade jag hem till min lägenheten. Torktiden är slut och jag får åter använda badrummet och toaletten igen.

Det har varit stressigt på jobbet och mina föräldrar äter inte så nyttig mat som jag. Men jag har försökt äta så nyttigt som möjligt.

Min chef sa att det fanns möjlighet jobba övertid både torsdag kväll, fredag kväll och idag lördag. Men för min hälsa så sa jag nej. Det var inte bara jag som sa nej så det var skönt. Det är inte bara jag som har blivit psykiskt knäckt över de senaste veckornas arbete. Vi jobbar nog bara våra 8 timmar men den konstanta oron över att högarna av arbete ökar är inte bra. Men min chef kan inte göra så mycket utan det är högre upp som de verkliga besluten ska tas men det görs inte. Min chef har varit sjuk oftare det senaste halvåret än vad han brukar vara. Så stressen påverkar nog honom också. Han kan inte göra något åt våra klagomål utan han håller bara med oss.

Det är många på min sektion som också varit sjuka oftare än vanligt inklusive mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar