fredag 25 maj 2012

Mycket att göra denna vecka

Jag har varit upptagen varenda vardagskväll och hela helgen är också uppbokad. Både dag och kväll.
Men det har varit en bra vecka och jag hoppas helgen blir också bra.

Igår satt jag i en park med min kompis och hennes snart ettåriga son. Hans kalas är den 10 juni. Jag har nog köpt allt för många saker åt honom i födelsedagspresent. Jag skäms lite för att säga antalet men det är 5.
Det är roligt att köpa saker till barn. Jag längtar till att få köpa sådana saker till mitt eget barn.

Jag har i alla fall min vanliga värk i benen som jag får när jag får mens. Det hoppas jag är ett bra tecken.

Imorgon ska jag hålla på med mitt fritidsintresse på förmiddagen sedan bio och schlagerfestivalen.
Min syster kommer hem från Spanien nu på söndag och på kvällen ska vi fira mors dag med hela familjen samlad.

Jag hoppas att ni alla också får en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar