lördag 22 oktober 2011

Det tänkte jag inte på

Tack bebisfrön för rådet. Därför har jag bestämt mig för att gå upp kl. 5 imorgon. Tåget till Malmö går strax efter 8 från Stockholms Central. Så om jag testar mig kl 5så borde jag hinna med tåget.

Men om det blir positivt när jag går upp vid 10 eller senare ja då måste jag nog åka på måndag. På både gott och ont. Hoppas att arbetskamraterna förstår på tisdag när jag kommer till jobbet.

Storkklinik stänger kl. 15.30. Så om det blir positivt vid kl. 10 så finns ingen chans att hinna dit i tid.

Testet jag gjorde för en kvart sedan var negativt.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att det var ett bra råd jag kom med, hjälp det är svårt att veta hur man ska göra. Helt rätt att åka på måndag annars tycker jag. För du hade ju lika gärna kunnat ligga däckad i typ vinterkräksjuka (okej, fel säsong men ändå) och sånt styr man ju inte över så du gör helt rätt i att vara borta den dagen oavsett hur det ser ut på jobbet.

    Håller tummarna för dig!

    SvaraRadera