lördag 15 oktober 2011

Lite ensamt denna nedräkning

Jag vet att jag ska bara vänja mig. Men jag vill ha någon annan där som är väntar med mig för att se om det blir positivt på stickan. Någon annan som jag kan dela alla mina tankar kring processen om detta.

Det är inte självvalt att vara singel men självvalt att skaffa barn själv.

Så ensam är jag.

Här kan jag inte dela allt eftersom jag är anonym.

Jag vet inte vad jag vill med detta inlägg men det är skönt att skriva av sig.

Jag måste vänja mig om att vara ensam om allt.

Chansen att jag blir gravid denna gång är väldigt liten så jag kommer att ha mer tid på mig att vänja mig. Men jag ångrar inte mig.

2 kommentarer:

  1. Tack för din grattiskommentar! Och jag håller tummarna för omslag och plus!

    Du kommer klara detta galant på egen hand ska du se, ens partner är i många fall inte speciellt involverad ändå. Eftersom det är vi tjejer som måste genomgå alla stimuleringar osv.

    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Men du, jag brukar tänka att det visst är självvalt att vara singel! Jag är heller singel och lycklig än olycklig i ett förhållande bara för att jag inte vill vara singel. Och visst, det är kanske många som tycker att det är en efterkonstruktion men så är det för mig! Jag hade tom den diskussionen med min barnmorska!! Men jag förstår dina tankar; jag skulle också vilja ha en speciell person att dela allt med som händer. Nu får det bli min familj och alla mina vänner istället...men det är i alla fall de glada för! :)

    Kraaaaaaaaaaaaaam!!

    /Anna

    SvaraRadera