onsdag 26 oktober 2011

Om mig

Fick en uppgift att svara på dessa frågor. Det är det sista jag gör innan jag går och lägger mig och ska upp kl. 4.

1. När ingen ser eller hör mig… Surfar runt på ett forum för fans av tv-serier och kändisar där mest unga mellan 12 och 20 hänger.

2. Jag går aldrig hemifrån utan min… Nycklar. Näst efter det så är det min telefon och sedan min handväska. Men nycklar och telefon känns som måsten så det är egentligen handväska jag vill svara.

3. Min blogg heter som den gör för att… Det är en del av mitt namn och vart jag bor. Jag hade så svårt att komma på vad den skulle heta så det blev detta enkla.

4. Om jag vågade skulle jag… Jag vet inte. Våga säga sanningen till vissa personer för det är jobbigt att undanhålla en del av sitt liv för vissa personer.

5. Om tio år kommer jag… Vara lycklig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar