söndag 23 oktober 2011

Tolkning

Ja, så testade jag nyss igen. Jag tyckte att strecket var starkare på Testlagrets test än vid 10 men det var inte starkare än kontrollstrecket. Så jag testade med Clearblue. Det var negativt.

Känns så irriterande att jag har så få test kvar nu. Jag har inte beställt fler för jag tänker att ägglossning kommer väl snart och nu är jag lite low on cash tills lönen kommer på tisdag. Måste ju ha pengar till tåg och flyg.

Det känns som att varje gång jag använder ett Clearblue test så slösar jag bort det varje gång det är negativt.

Få se vad jag gör på tisdag när jag får lön och jag inte har fått positivt innan dess.

2 kommentarer:

  1. Hehe, är det superkris får du säga till jag har ett gäng CB teststickor kvar och bor ju i stockholm =) Hoppas det slår om snart.

    SvaraRadera
  2. Tack för erbjudandet. Tar jag 3 om dagen så räcker till på tisdag.

    Ska ta ett till ikväll och sedan blir det 3 om dan på måndag och tisdag.

    SvaraRadera