måndag 24 oktober 2011

Funderar ut en ny plan

För varje dag som går så måste en ny plan tänkas ut.

Får jag inte omslag denna vecka så tror jag inte att jag har möjlighet att åka nästa vecka.

I somras när det var stressigt med New York coh sedan semestern i Sverige så var det ca 45 dagar mellan mensen om jag minns rätt. Tänk om det är så att bara för att jag testar varje dag, så är min kropp så stressad att ägglossningen förskjuts. Hoppet finns kvar men har det inte kommit senast på torsdag så är den nästan obefintlig.

1 kommentar:

  1. Ja, stress kan göra de mest märkliga saker med kroppen...nu bor jag ju så nära så jag kan inte riktigt tänka mig in i hur det måste kännas att behöva vara så beroende av flyg/tåg men måste du verkligen testa så många gånger varje dag? Jag blir stressad bara av att läsa om det... Lycka till!!

    /Anna

    SvaraRadera