torsdag 20 oktober 2011

Lite jobbigt

Jag vet att jag inte borde klaga. De finns de i skaffabarnvärlden som har det mycket jobbigare och jag har bara precis börjat. Men jag testar och inget händer. Imorse testade jag med två tester i samma urin för att få samma sak konstaterat.

Det skulle funka jättebra om det var lördag som jag åkte med det innebär omslag innan kl. 15 imorgon och det lär inte hända.

Nu ska jag väl fortsätta jobba men någon större lust har jag inte. Dygnet är nu indelat i perioder efter hur jag testar. Vid lunch, omkring fikat på eftermiddagen, när jag kommer hem från jobbet och när jag går och lägger mig.

3 kommentarer:

  1. Varför innan 15 i imorgon? När jag åkt har jag fått mina omslag mellan klockan 18-00 kvällen innan och det har fungerat bra. Jag får dessutom oftast omslag på kvällen. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jag fick ett tips av någon ,jag minns inte vem, men som sa att det bra att testa ca kl. 15. Är det negativt då ja då gör det inget om det blir positivt på kvällen för då behöver man inte åka dagen efter.

    Altså om det är positivt senast kl. 15 då ska man åka dagen efter. Blir det positivt senare behöver man inte oroa sig så mycket om man inte kan åka dagen efter utan först kan åka 2 dagar senare.

    Men jag testar på kvällen innan jag går och lägger mig.

    SvaraRadera
  3. Det kanske beror på hur långt efter omslag man får ÄL? Vissa får ju sina sent. Jag är ganska säker på att jag får mina ÄL ca 24 timmar efter omslag. Men är naturligtvis inte säkert eftersom jag bara testade morgon och kväll.

    SvaraRadera