måndag 24 oktober 2011

Mående

Jag mår väl sämre för varje negativt test. Just nu skulle det kännas bra att bara testa på morgonen och kvällen. Det är väl så att ju längre bort från Köpenhamn man bor ju fler gånger man kanske måste testa. Jag har bara läst hur andra har gjort och väldigt få säger testa två gånger om dagen.

Mina föräldrar har inte mycket pengar och pappa hade rätt att få ut pengar från en försäkring men missade att ansöka om det med 3 veckors marginal. Jag fick veta det nu i helgen. Det har inte heller gjort mig särskilt glad.

Det känns ju också inte bra att smsa chefen kl. 22 om att man inte kommer nästa dag. Då är det bättre att smsa vid kl. 19.

Jag tog ett nytt test vid halv 4 och det var negativt.

Blir det inte av denna månad då får pengarna ligga där ända tills den månad det blir positivt på en fredag eller lördag. En ledig dag tror jag inte att jag kan få av min chef igen. Sista veckan i november har vi jättemycket att göra, i december är det jul och nästa år vet jag inte hur det blir.

Jag känner bara att jag blir äldre och äldre för varje dag som går.

Jag har inte varit produktiv på jobbet idag men ingen har märkt det eftersom jag håller på att packa ner grejer i kartonger. Det ska ske en intern flytt i helgen som kommer och många ska byta rum.

Jag vill bara...Jag vet inte vad jag vill. Jo. Jag vill inte må så här. Det är det jag vill.

1 kommentar:

  1. Känner igen mig i det du skriver och visst är det jobbigt med den här väntan, man är på helspänn hela tiden för att det ska slå om och bli positivt på äl-stickan. Hoppas det löser sig för dig och att du snart är på väg till Köpenhamn.
    Kramar

    SvaraRadera