måndag 17 oktober 2011

Jag borde hushålla med mina tester

Det blir 3 om dan. Idag har jag tagit 2 st alla redan så jag funderar om jag ska börja med 4 om dan. Samtidigt funderar jag på mina clearblue. Jag har bara 7 st.

Just nu gör jag så här. Jag testar och har urinet kvar i plastmuggen tills jag fått ett svar av testlagrets test. Visar det negativt så slängs urinet. Blir det positivt så tar jag fram min clearblue och testar med det. Men jag har inte med mig ett clearblue test idag. Jag funderar om jag ska vänta tills på onsdag eller torsdag innan jag använder det. Då kommer jag bara använda det 1 gång om dan.

Fast jag kanske ser spökstreck på varenda test och då vill börja använda clearblue.

Vid lunch var det negativt men jag tyckte det såg starkare ut än imorse. Fast imorse använde jag sticka och vid lunch stav. Det känns som en hel vetenskap detta att tolka svaren.

Nu kanske det inte var världens roligaste inlägg men det är detta som upptar mina tankar just nu förutom jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar