måndag 16 juli 2012

Aldrig helt frisk

Jag var så glad att magontet hade försvunnit när jag vaknade igår morse.

Vid niotiden igår kväll började jag få ont i huvudvärk. Jag började dricka vatten ifall det var pga jag har druckit för lite vatten. Jag gick och la mig vid tiotiden fortfarande med huvudvärk. Jag lyckades somna. Vid ca halv två vaknade jag och huvudvärken var värre. Jag gick upp och tog en smärtstillande tablett. Jag mådde konstigt och satt mig vid toaletten en stund innan jag gick och la mig i sängen.

Men det blev inte bättre. En stund till vid toaletten innan jag tog en brustablett Alvedon. Jag lyckades nog somna någon gång efter tre. Jag ändrade alarmtiden från sex till sju. Så nu tar jag allt långsamt. Jag har ätit frukost och vilar nu en stund innan jag går upp och borstar tänder, sätter på kläder och fixar salladen till matlådan. Jag har väl tur att det är flextid på jobbet men jag måste vara där senast vid nio.

Det känns nu att man kan inte vara så här sjuk om ett ägg ska fästa. Jag vet att ett embryo fastnar efter ca 1 vecka men mår man inte bra innan så känner jag att den chansen minskar rejält.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar