måndag 16 juli 2012

Arg på kroppen

Jag vet inte om det är det här sättet min kropp vill att jag inte ska tänka på om jag har blivit gravid eller inte.

Huvudvärken är nästan borta men nu börjar det kännas konstigt i magen. Jag känner mig själv på pannan så känns det lite varmt men mina händer är kalla så vad säger det.

Till och från de senaste månaderna har jag haft ont på samma ställe i magen. Min gynekolog säger att det är mitt myom. Inte förrän i år började jag få ont där. Mitt myom måste jag väl ha haft i flera år och jag fick ju reda på den i maj förra året.

Jag var ju till en vanlig läkare i början av året när jag hade hosta, ont i magen och hade varit allmänt sjuk ett par gånger. Han tyckte att jag inte hade några magproblem som tillhörde vårdcentralen utan det var en gynekolog jag skulle till.

Nästa vecka ska jag köra bil i flera timmar. Jag kan inte vara sjuk då.

Det är en sak att vara sjuk för att man vet att man är gravid men att vara sjuk utan anledning är inte kul.

Och jobbet måste jag gå till. Ska försöka att gå senast vid fyra idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar