fredag 20 juli 2012

Blandat

Jag vill bara må ok alltså som normalt.

Istället har jag ont i brösten eller som man säger på ett finare sätt ömma bröst.
Jag har en känsla där nere som brukar komma några dagar innan mens. Imorse åkte jag baklänges på tunnelbanan och mådde inte bra av det. Oftast brukar jag klara av att åka baklänges. Igår var jag på Pizzahut och åt en nyckelhålspizza så det kanske har påverkat min kropp lite till.

Nu när jag har kommit till jobbet så har jag inte något illamående men väl ömma bröst och känslan där nere.

Första veckan kan man inte ha några graviditetssymptom så mensen kommer väl snart. Jag försöker att inte tänka på det men det går inte. Känns som alla mina tankar går till det. Och tankarna måste väl på något sätt framkalla alla dessa symptom.

Ovissheten är så jobbig. Jag fattar inte hur jag ska kunna stå ut till måndagen den 30 juli.

Men för varje dag som går så är jag glad att mensen inte har kommit. Minst 10 dagar vill jag att det ska gå innan jag får mens. Nu har 5 hela dagar (dygn) gått utan mens.

Jag har köpt en ny mobil. Nu är jag också ägare av en smartphone. Ack vad mycket det är att lära sig. Nu har jag lite erfarenhet av en Ipad så svårt är det inte men man måste bli van.

Idag är sista dagen på jobbet innan semestern. Det ska bli så skönt med 5 veckors semester.
På onsdag åker jag till Falkenberg och kommer hem på lördag. Lite Ullared ska nog hinnas med. Jag såg ett avsnitt av programmet igår på tv. Det är stort där. Jag har ingen aning vad jag ska köpa för jag behöver inte så mycket. Hade jag vetat att jag vore gravid skulle jag ha passat på att köpa lite barnsaker. Men nu kommer jag inte att få veta resultatet förrän jag har kommit hem.

Det är långt till delmål ett som är på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar