söndag 22 juli 2012

Trött

Kommer nog att gå och lägga mig senast kl. 22 idag.

Både igår och idag har mamma hjälpt mig att slänga saker både stora och små. Hon har också kommit med inredningstips. Jag är inte bra på att komma på bra inredningslösningar. Allt jag vet att det är för lite förvaringsutrymmen i min lägenhet och det fungerar inte om jag ska ha ett barn boende här.

Nu hoppas jag att jag får sova minst 8 timmar i natt men helst 10 timmar. Imorgon måste jag städa lägenheten och börja packa. Det ska regna imorgon så jag tänkte att det passade bättre att göra dessa saker imorgon istället.

Suget att börja tjuvtesta har börjat komma mer och mer. Jag funderar om jag ska köpa ett test på tisdag om jag inte har fått mens innan dess. Men när jag ska testa vet jag inte. Helst ska man ju göra testet på morgonen så onsdag morgon.

Men mamma vill åka tidigt på onsdag senast kl. 8 och då vet jag inte om jag vill testa kl. 5 eller 6 på morgonen samt känna mig lite stressad. Den känslostorm som jag kommer att känna då är kanske inte bra inför en lång bilresa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar