söndag 8 juli 2012

Delmål för vikten

Idag har jag gått på två olika promenader. Den första var ca 50 min och den andra ca 40 min lång.

Min bror frågade mig idag om jag hade några mål angående vikten. Jag sa att det är så svårt att bestämma något eftersom blir jag gravid så kan jag inte längre fokusera på vikten.

Men jag funderade på frågan och jag vill inte ha ett för högt mål. Åker jag inte nu i juli har jag ju mer tid på mig att fokusera på vikten. Nästa chans att åka blir nog i slutet av september.

Så målet är att jag inte har gått upp i vikt den 30 september. Varje hekto jag går ner till dess är bara en bonus. Drömmen är att väga under 70 kg till årsskiftet men det är bara om jag inte har blivit gravid innan årets slut. Men att gå ner 6 kg till årsskiftet känns svårt. 2-3 kg är kanske mer realistiskt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar