fredag 13 juli 2012

Kanske på väg att bli sjuk

Hela den här vecka har jag känt mig sjukt stressad av att jag går på semester snart. Har jobbat över minst en halvtimme 3 dagar denna vecka.

Idag skulle jag gå och käka med syrran efter jobbet och kanske göra något mer.

Jag fick dock ont i magen idag på jobbet. Vi är två som jobbar med det jag gör. Den andra är på semester och då får jag ta alla samtal och besök. Jag hinner inte gå igenom mina ärenden pga alla samtal och besök.

Så vi satt i en park utanför jobbet, gick till en vegatarisk restaurang och det magonda gick inte över.

Jag var tvungen att efter maten säga hej då till syrran. Under tunnelbaneresan mådde jag sämre och sämre.

Så fort jag kom hem så slängde jag av mig jackan och väskan och sprang in på toaletten.

Läs inte vidare om ni inte vill läsa om äckliga saker.



Så jag kräktes på vägg, golv och toalett samtidigt som det kom saker ur de två nedre hålen.

Det magonda blev mindre efter denna händelse. Tyvärr kunde inte jag testa med ägglossningstest denna gång. Förhoppningsvis kan jag göra det när jag går och lägger mig.


1 kommentar:

  1. Stackare! Fy vad jobbigt när man mår så dåligt:( krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera