fredag 6 juli 2012

Det jag skulle ha gjort i helgen

Packat min ryggsäck inför en kommande dagstur till Danmark.

Istället ska det regna och jag har inte kommit på vad jag ska göra i helgen. Det är sommar och det sista jag vill göra är att bara vara hemma.

Igår gick jag med tunga steg hela dagen.

På väg hem från jobbet så ringde jag min brorsa och frågade om han ville följa med till Ikea och äta middag. Han sa ja och jag hämtade honom med bilen. Vi åkte till Ikea. Maten där är ju billigare på vardagar. Det var lång kö så vi är nog inte de enda som äter middag där. Visst var det många magar och barnfamiljer men det är ju Ikea. Mycket pengar har jag inte men att äta ute är alltid trevligt. Jag ville ju göra något för att pigga upp mig.

Jag köpte inget på Ikea men vi gick runt och tittade på saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar