fredag 7 februari 2014

Definitivt besked kom nyss

Nu var HCG under 2.

Så jag är inte gravid.

Det enda jag vet är att jag just nu inte har lust att betala 20 000 kr för att sätta in ett enda embryo.

Jag är arg på att donatorn fick ett så dåligt resultat. Jag skulle vilja maila kliniken och be dem aldrig låta denna donator ge ägg till någon annan. Ingen ska få gå igenom det jag har gått igenom. Men jag antar att jag inte kan göra det. Kliniken bestämmer själv över sina donatorer.

Jag är arg på världen, livet och allt möjligt.

Så nu ska jag försöka jobba till kl. 16 idag.

Ska jag köpa en trisslott och hoppas att jag vinner miljoner? Sådan tur har jag inte men vad ska jag göra för att få fram pengar?

Denna bloggs framtid är nu väldigt osäker.

Jag kanske skriver om min ledsamhet i några veckor men vad händer sen?



3 kommentarer: