lördag 1 februari 2014

En lång väg kvar men ett litet steg på vägen


10 kommentarer:

  1. Åh, stort grattis! Har följt dig ett tag men tror aldrig jag har kommenterat förut, men nu måste jag ju göra det! =) Vad roligt! Blir så glad för din skull!

    SvaraRadera
  2. Sort stort grattis! Vad glad jag blir för din skull!

    SvaraRadera
  3. Grattis!! Håller tummarna!
    Kram Åsa med Tuva

    SvaraRadera
  4. Underbart!!!! GRATTIS Dina! Det är ju fantastiskt! Nu håller vi tummarna att det går bra hela vägen!! Kram

    SvaraRadera
  5. Wohoo! Stort grattis!

    SvaraRadera
  6. Åh vad roligt, bästa nyheten på länge!!! Ett gigantiskt grattis från mig. Detta är du sååå värd, som du har kämpat. Håller alla tummar och tår att allt går vägen. Och nej Diana, det är inget litet steg, det är jättestort! :-) Kram

    SvaraRadera
  7. Helt fantastiskt! Så underbart och jag är så glad för din skull!
    Nu hoppas vi och tror att det går hela vägen!

    SvaraRadera