torsdag 13 februari 2014

Hur slutar man?

I över 3 år har detta varit en del av mitt liv. Nu måste jag sluta tänka på att skaffa barn. Jag vet inte hur det ska gå.

Jag har inte skrivit det här men för er som inte vet så mår jag dåligt. Men jag har gått till jobbet och fritidsintresset. Att vara själv får mig bara att tänka på detta. Det som är en av de värsta sakerna som hänt mig.

Jag borde nog sluta blogga för det påminner mig också.

Jag lever men undrar om det är värt att leva. Men jag kämpar på.

2 kommentarer:

  1. Du behöver nog hjälp med det här. När ska du till kuratorn? Går det att tidigarelägga? Jag blir väldigt orolig för dig när du skriver som du gör!!!

    SvaraRadera
  2. Du måste få sörja! Låt det ta tid men glöm inte att det finns så mycket som gör det värt att leva, även om det känns tungt nu. Skriv om det känns bra, skriv inte om det känns bättre så. Du kommer må bättre men det kommer inte gå över en natt. Ingen vet vad som finns i din framtid men jag hoppas och tror att den kommer ha mycket positivt med sig.

    Kämpa på!

    Kram H

    SvaraRadera