onsdag 26 februari 2014

Fullt upp

Flyttat alla mina saker hela lördagen. Mitt fritidsintresse på söndagen i två timmar och sedan fira min pappas födelsedag. På måndag vaknade jag upp förkyld. Jobbat och vilat på kvällarna. Idag tog jag emot städteamet som skulle städa min lägenhet, sedan kurator, sedan jobb och till sist gynekologbesök. Jag var på jobbet 3,5 h inklusive lunch.

Gynekologen skulle skicka en remiss till hysteroskopi. Han var inte säker på om den skulle godtas. Han sa att man får frisera sanningen lite om man vill få en remiss godkänd. Men vi valde att beskriva mitt myom, två tidiga missfall och inte blivit gravid vid övriga försök.

Men vi femmisar i Stockholm vet att alliansen har tagit många striktare beslut gällande remisser och provtagningar i länet. Det gäller inte bara fertilitet utan alla sjukdomar och besvär. För att finansiera lägre skatt eller bibehållen skatt så måste utgifterna minska.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar