måndag 10 februari 2014

Missat samtal från Storkklinik

Läkaren lämnade ett meddelande på telefonsvararen för en halvtimme sedan. Jag var inte vid min plats så jag hörde inte telefonen. Han sa att han skulle ringa imorgon igen.

I meddelandet sa han också att det är lättare att säga det i telefon än via mail. Det känns inte som att han har något bra att säga. Jag får hoppas att jag har tid att svara när han ringer. När jag ringde tillbaka på telefonnumret så sa de att kliniken är öppen mellan 9 och 15. Så kanske han ringer efter kl. 15 imorgon.

Jag mailade förresten tillbaka till Ava och frågade uttryckligen om jag kan få ett reducerat pris på frysförsöket. Jag har inte något större hopp om det.

En sak är att det känns skönt att ha ordnat lite mer tid för mig själv. Få se om de hittar en ersättare för mig.

1 kommentar:

  1. Så klart du ska göra försöket på cfc eftersom du redan betalt för det. Jag tror du kommer älta det i evigheters evighet om du inte gör det.
    Sedan tycker jag att de som säger att du har gott om tid på dig för äd/ed har rätt. Medelåldern för att få sitt första barn i Sverige är ju där du är nu så 8 år till är ingen katastrof även om jag förstår att du läännngtar nu.
    Från en 42-åring som förhoppnings får ett barn i år. JC

    SvaraRadera