måndag 29 april 2013

Alternativ och splittrad

Jag har nog inte skrivit det här men jag hade en telefontid bokad med CFC idag. Vi pratade i fem minuter om IVF. Han sa att jag kan börja när som helst. Han ska skicka en plan till mig och när jag är redo så kan jag bara säga till.

CFC är min backup-klinik just nu. Stork är fortfarande det jag ska köra med.

Jag vet att jag måste ha tålamod men den finns just nu inte hos mig. Det känns lite värre för varje dag som går. Längtan efter maj är så stor. När det blir en ny månad så blir det ett steg närmare.

Drömmen är stor om att få göra IVF i juni men det finns ju en hel del datum som jag inte kan då så jag vet inte.

Realistisk är väl augusti.

Så vi får se vad Stork säger.

1 kommentar:

  1. Om du går på det långa programmet kan man justera tiden lite (blir inte lika bunden av datum) eftersom man kan skjuta lite på stimuleringen när man väl är nedreglerad.
    Jag gick CFC o trivdes jättebra även om det är lite snabba ryck o rå humor. CFC var mycket billigare än Stork för några år sedan o jag ville att pengarna skulle räcka till så många försök som möjligt

    SvaraRadera