lördag 20 april 2013

Mycket snö har smält

Det är mest snöhögar som plogats ihop som är kvar. Det var fint väder idag även om det var blåsigt.

Tiden går men det känns långsamt. Det blir aldrig maj känns det som. Men det är maj om 11 dagar.

Det är Femmis-träff imorgon.

Annars så händer inte så mycket. Brösten har känts lite konstiga de senaste dagarna. Lite mer flytningar. Jag kopplar det till ägglossningstider. Så nu är jag i väntans tider för mens. Om jag skulle gissa så kommer den nästa helg men mars var en lång månad så den kan komma om några dagar redan.

Jag har börjat titta på tv-serien Elementary på internet. Jag har inte tålamod att titta på serier på tv när jag vet att det finns många avsnitt att streama på nätet.Det är en bra serie tycker jag men den engelska serien om Sherlock Holmes är bättre.

Jag träffade min kompis idag. Hon tyckte att jag skulle be att få sätta in två embryon på en gång. Nu vet jag att man sätter in bara en de första gångerna innan man går över till två. Hon trodde bara att det skulle öka mina chanser och om det blir tvillingar då så hon att jag slipper jag känna skuldkänslor ifall jag inte kan skaffa ett syskon. Det blir ett embryo vid den första IVF:en för jag vill inte chansa om det absolut inte behövs.

Det är en IVF i taget. Misslyckas den första utan någon insättning så får jag se vad som händer.

Jag ska väl avsluta med något nytt.

Jag vill ha barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar