torsdag 30 maj 2013

Ännu en dag

Livet lunkar på. Man tar sprutor och man jobbar. Där emellan blir det fritidsintresse och vila.

Jag kan bli snurrig när jag tänker på vilken dag jag kan åka, när jag kan åka hem, hur länge jag blir borta från jobbet och hur dyrt det blir att bo på hotell. Samtidigt hoppas jag att äggplock infaller på en dag som min mamma kan följa med.

Jag har inget Coopkort eftersom det finns inga sådana affärer nära där jag bor. Jag är medlem i Ica. Kommer någon annan på någon hotellrabatt så skriv gärna det i en kommentar.

Jag hoppas att jag får ett besked nu på lördag eller måndag om när äggplock blir.

Om det är någon läsare som har gjort IVF och som vill berätta hur det gick för er så skriv gärna en kommentar. Det jag just nu vill veta är hur många dagar gick det emellan ni fick veta vilket datum ni skulle göra äggplock tills det blev äggplock. Jag skulle också vilja veta hur många dagar ni fick vänta på en insättning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar