måndag 27 maj 2013

Första sprutan tagen

Jag tog den första sprutan igår kväll. Men jag är rädd att jag gjorde fel och inget gick in i kroppen. Men efteråt kände jag att nu vet jag hur det går till och idag blir det rätt utan någon osäkerhet.

Det gjorde inte alls ont att stoppa in nålen. Det gör mycket mer ont när jag tar blodprov på labben.

Tänk att det finns en möjlighet till äggplock nästa vecka.

Det är så stort det här att det är svårt att fatta. Jag sa till min chef idag att nästa vecka kan jag vara borta flera dagar. Eventuellt så kan det även bli veckan därpå jag är borta.

Jag sa att det blir nog längst 5 dagar jag är borta.

Dag 1 resa till Malmö och hotell eller vandrahem. Dag 2 Äggplock. Dag 3 Vila. Dag 4 insättning och eventuellt hemgång. Dag 5 eventuellt åka hem.

1 kommentar: