tisdag 28 maj 2013

Sprutdag 3

Jag har börjat undra om jag har gjort fel när jag har sprutat. För ca 10 min sedan så tog jag min tredje spruta. För första gången började det blöda när jag har tagit ut sprutan. Ska äggblåsorna vara större vid denna tidpunkt än vad mina är?

Det känns som att så mycket borde inte hända de första dagarna men jag måste ju lyssna på min svenska läkare. Men jag hoppas ju att han har fel men vem vet.

Jag kikade idag på en tråd på familjeliv som handlar om IVF i juni. Jag kommer nog inte att skriva i den men att läsa den är intressant.

På lördag blir det tur och retur till Danmark för ett ultraljud. Efter ultraljudet så vet jag mer.

Det är också Femmisträff på söndag.

1 kommentar:

  1. Nu kommer det... SLUTA stressa för det mår du inte bra av just nu. Att du har några små ägg på gång är mycket bra och värst hade det varit om doktorn sagt att du inte hade något ägg alls på gång.

    SvaraRadera