måndag 6 maj 2013

Lärt mig mer om IVF

Igår hade vi Femmis-träff. En av IVF-arna hade plussat 1 maj. Hon hade gjort 10 inseminationer och 3 IVF. Detta är första gången hon någonsin har plussat.

Hon berättade mycket om IVF. Hon går också hos Stork.

Jag hoppas så innerligt mycket att jag får göra IVF i juni. Så nu är det en nedräkning till juni. Men man vet aldrig vad de säger nästa vecka.

Jag vet att jag måste ha tålamod men det är så svårt. Redan nu börjar känna att jag vill att maj ska vara över. Denna månad är också extra lång vilket gör det jobbigt. 31 långa dagar och 5 är redan avklarade.

Men jag försöker hitta positiva saker om varje vecka.

Denna vecka så är jag ledig på torsdag. Nästa vecka är det Köpenhamn. Veckan efter får jag lön. Veckan efter det så är det sista veckan i maj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar