måndag 13 maj 2013

Overkligt

Så inatt drömde jag att jag var i behov av en leveroperation. Den var tvungen att ske så fort som möjligt men kunde skjutas upp ett par veckor. Jag ville inte göra den pga jag skulle göra en IVF i sommar. Jag fick läkaren att skjuta upp operationen ett par veckor medan jag försökte förmå läkaren att få göra en IVF. Jag fick till slut göra en IVF men den var tvungen att ske några dagar efter leveroperationen.

Det hela slutade med en leveroperation och några dagar senare blev det ägguttag. Jag var sängliggande ända sedan leveroperationen. För att gå med leveroperationen så krävde jag tillåtelse att sätta in två embryon. Så det blev insättning av två embryon.

Sedan tog drömmen slut så jag vet inte om jag blev gravid.

-----------------

Tillbaka till verkligheten.

Jag kanske drömde som jag gjorde på grund av IVF-samtalet på onsdag.

Vid den här tiden om 48 timmar så sitter jag på tåget hem.

När det har varit ganska varmt den senaste veckan så har jag längtat efter semester. Jag drömmer också om att få hyra en stuga en vecka och ha jättebra väder under denna vecka. Någon gång i mitt liv så ska jag hyra en stuga en vecka och ha en skön avkopplande semester. Just nu finns inte pengar till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar