fredag 31 maj 2013

Börjat med ytterligare en spruta

Så i morse tog jag orgulutran (tror jag stavade rätt). Det gjorde ont både vid isättning och sedan efter uttaget. Men det gick över typ en kvart senare. Med Gonal-F så känner jag knappt någonting.

Många säger att de har fått biverkningar av sina mediciner. Hittills har jag inte haft något förutom huvudvärken i måndags. Kan det bero på att jag har fått en för lite dos och att min kropp inte reagerar på det? Hoppas inte.

Jag ser inte fram emot att gå upp halv fyra imorgon. Men måste man så måste man. Jag hoppas att jag får vila på tåget. Jag har förbeställt frukost på tåget så det blir skönt att få hämta det i restaurangvagnen.

Jag har googlat lite och några har skrivit att de tar ägglossningssprutan dagen efter sista sprutdag. Det innebär ju på måndag vilket innebär äggplock på onsdag. Men jag ska inte ta ut något i förskott men jag hoppas.

1 kommentar:

  1. Förstår känslan av att inte våga ta ut något i förskott - man vill inte "jinxa" liksom :)

    Hoppas allt går bra!
    Kram

    SvaraRadera