torsdag 2 augusti 2012

Fler plastmuggar inhandlade

De jag hade började ta slut så jag var tvungen att köpa nya idag. Det går ju åt 3 om dagen.

Det som är lite småjobbigt nu är att jag har svårt att planera saker med familjen och min vän. Jag vet ju aldrig om jag är här dagen efter.

Nu ikväll så testade jag vid nio och det var negativt. Så imorgon kan planerna fullföljas.

Jag är glad att gårdagens planer kunde fullföljas. Jag och syskonen gick på bio då och såg Madagaskar 3 (på engelska). Vi passade även på att åka förbi Toyota och tittade på bilar. Jag prenumererar på min bil och den ska lämnas tillbaka i mars. Jag vill ha en större bil som får plats med en barnvagn. Samtidigt blir det dyrare att ha en sådan bil men jag vill inte vara utan en bil.

Det har blivit mycket OS-tittande de senaste dagarna. Jag borde gå ut och promenera istället men jag har svårt att slita mig från tv:n.

När jag läser FASS så står det att en av biverkningarna av pergotime är ömma bröst.
Jag hade hellre varit utan symptom. Symptom gör bara att jag tänker mer på det.

Många brukar be sina läsare om att de ska gissa när barnet föds. Tyvärr har jag inte kommit så långt. Men om det är någon som vill så får ni gärna gissa på vilken dag jag får plus på stickan. Idag är det dag 11 och jag brukar få mellan dag 20 och 25. Fast med pergotime vet man ju aldrig.

Det är ju lite tyst på bloggfronten under sommaren, eftersom alla svenska kliniker är stängda och hjälpsamma svenska gynekologer är på semester, så jag tänkte att en gissningslek kunde liva upp stämningen lite.

2 kommentarer:

  1. Jag använde ett vanligt glas som jag diskade emellan. Är inte det enklare? Slipper du köpa muggar tänkte jag.

    SvaraRadera