söndag 19 augusti 2012

Mindre än 3 timmar kvar tills...

...det har gått 10 dygn utan att mensen har kommit. Antar att jag ska tacka progesteronet för det.

Nu börjar det kännas lite bättre att min hotmail har försvunnit. På något sätt så klarar jag mig utan alla mail och information som handlar om min fritidssysselsättning, alla mail där det står mitt användarnamn på olika inloggningsställen osv. Jag sköter lite av adminstrationen på min fritidssysselsättning. Imorgon kör ju hösten igång och ni kan förstå min panik över att inte ha tillgång till min mail. Jag kan inte maila ut något. Jag har inga maillistor, jag har inte informationen sparad någon annanstans. Som tur var hade jag telefonnummer i min mobil till andra som håller på med min fritidssysselsättning och jag fick be dem snällt maila ut lite i alla fall. Det jag hade i huvudet fick de maila ut. Resten får vi väl ta när vi möts.

Men jag antar att det lär bli svårt att byta ut min mailadress på inloggningsställen om jag inte kommer ihåg lösenordet till dem. För vissa inloggningsställen har jag sparat lösenordet i min mail.

Så jag hoppas att samtalet till Microsoft blir lyckat imorgon.

Ja just det, imorgon är det läkarbesök också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar