onsdag 1 augusti 2012

I testandets förlovade värld

Jag tyckte att jag hade en annorlunda flytning i morse så jag testade mig. Det var negativt. Gjorde två test, ett med Testlagrets och ett med Clearblue. Det fanns ett streck på Testlagrets men den var svagare än kontrollstrecket. Man ska inte titta på Clearblues streck utan bara i fönstret om det är en glad gubbe eller inte. Men det fanns ett andra streck där även om den också var svagare än kontrollstrecket.

Jag får konstiga tankar nu om att pergotime förra gången gjorde att ägg växte men sedan avstannade. Nu är de lite stora redan i början på denna cykel så därför kan jag få ägglossning tidigare än normalt. Nu har jag inte läst så mycket om hur snabbt äggblåsor växer men jag har för mig att det fungerar inte så på riktigt. Jag ska nog googla lite nu.

Brösten känns annorlunda också.

Jag har inte haft tanken på att jag ska åka redan denna vecka.

När jag testade så kom jag på att det är dag 10 idag.

1 kommentar:

  1. Jag har alltid två streck på ägglossningsstickorna, fast ganska svagt teststreck. Det blir markant skillnad när det "slår över"

    SvaraRadera