lördag 18 augusti 2012

Lite arg på hotmail

Så idag var jag hemma hos mina föräldrar. Jag gjorde misstaget att gå in på min hotmail där. De har bytt internetleverantör och denna vecka var den första vecka som de började använda den nya leverantören.

Nu vill inte hotmail låta mig logga in på min egen dator. Den säger att en annan dator använder min hotmail och de vill försäkra sig om att jag är jag. Det kan ta minst 24 timmar innan jag får tillgång till mitt konto. Jag behöver ju maila ut saker innan helgen är slut.

Jag har tidigare försökt ändra alternativmailadressen eftersom min syrra har bytt mailadress. Tyvärr så går det inte. Varför vet jag inte. Nu vill den bara skicka ett mail till syrrans gamla konto men hon använder den inte och har glömt bort lösenordet. Därför tar det en evighet innan hotmail gör något åt detta.

Så nu varnar jag andra att logga in på sitt hotmail-konto från andra datorer, plattor eller mobiler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar