torsdag 30 augusti 2012

Inbillar jag mig?

Det finns många olika kategorier på Familjeliv där man kan ha en BF tråd. Den kategorin som ser mest aktiv ut där finns det ingen BF tråd än. Det är nog där jag skulle vilja vara med i en BF-tråd men jag vill inte vara den som startar den.

I en annan kategori finns en BF-tråd. Det är den tråden jag har skrivit om alla missfall som har hänt de som hängt där. Så nu skriver alla om att missfallsrisken ökar om man inte mår dåligt och har inga symptom.

Jag tycker inte att jag har några symptom. Från igår tycker jag att det har känts lite konstigt i magen men illamående kan jag inte kalla det. Ömma bröst har jag inte. Den konstiga känslan i brösten försvann för över en vecka sedan. Kräkts har jag inte.

Så jag tänker nog inte skriva något i den BF-tråden och hoppas att det startas en BF-tråd där jag vill hänga.

2 kommentarer:

  1. Jag hade inte mycket till symtom mellan v 5 och 18 :) I v 4 var jag hungrig som en varg men det lade sig lite sen. Jag blev förstoppad och uppblåst under ett par veckor (v 7-8?). Sen inget. Jag väntade på det där illamåendet.. Det kom aldrig! Nu har jag en 3,5 månaders pojke som sover på balkongen... :) Lycka till!
    PS: Du väntar barn, inte missfall!

    SvaraRadera
  2. Du kan ju gå in och läsa min blogg. Jag hade heller inte speciellt mycket symptom när jag väntade dottern, jag hade mer när jag fick mitt utomkveds. Har en kompis som inte mådde dåligt alls och har en fin kille idag. Man kan må som vanligt och allt är bra och man kan ha sjuhundra symptom och ändå få missfall

    SvaraRadera