onsdag 8 augusti 2012

Inte beredd på det positiva testet

Jag vaknade strax efter nio idag. Jag gick upp och testade mig och fick positivt. Mycket tidigare än jag trodde. Inatt(alltså natten mellan onsdag och torsdag) skulle jag börja med att gå upp kl. 03 för att testa.

Jag var igår i Gränna och kom därför hem vid 8 på kvällen. Jag testade ca kl. tio och sedan gick jag och la mig.

Jag var trött och sov därför länge. Jag har ju aldrig fått positivt så här tidigt. Jag är rädd att jag har förstört allt bara för att jag inte testade mig kl. 03 inatt. Jag kommer aldrig hinna till Storkklinik idag. Så nu ska jag titta på eftermiddagståg och billiga vandrahem och hotell. Jag vill inte åka nattåg. Jag vill inte stressa speciellt med allt strul tågen har haft de senaste veckorna.

1 kommentar:

  1. Nämen oj!! Det här hade ju jag missat... Gud så spännande! Håller tummarna :)

    SvaraRadera