måndag 20 augusti 2012

Två bra händelser idag

 Efter att för tredje gången ansökt om att få tillgång till min hotmail igen så har jag fått det. Det var en hel del mail som jag hade fått. Nu har jag annat planerat idag att jag inte kan fixa allt som skulle ha gjorts i helgen.
Men jag har nu mailat några att jag har bytt mailadress. Jag litar inte på hotmail mer. Att bara för att man använder en annan dator så tror dom att man har blivit hackad. Jag läste på supportforumet och jag verkar inte vara ensam med detta problem. Personer som har varit utomlands och kollat sin mail har fått mailen spärrad.

I den inloggningsprocedur som jag fick gå igenom för att kunna komma in på mitt konto igen så rekommenderade Microsoft att man använder Internet Explorer för det minskar risken att detta uppstår igen. Jag använder Google Chrome hemma och det gör min bror också. Så konkurrens leder alltså till spärrade konton.

Så nu pga av detta har jag nu 5 st e-postadresser att hålla koll på istället för 1.

Den andra bra händelsen var läkarbesöket. Han såg en slemhinna på 12 mm. Både han och jag visste att det var för tidigt och se någon graviditet men båda var väldigt nöjda med tjockleken på slemhinnan. Tänk att något fungerar med min kropp. Jag fick honom att skriva ut mer progesteron.

Så nästa vecka ska jag ringa honom och tala om resultatet om inte mensen kommer tidigare. Sedan börjar vi planera nästa steg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar